ח"כ אופיר סופר: "אין לממשלה הזו אחוז של תמיכה בציבור הדתי והמסורתי"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ אופיר סופר: "אין לממשלה הזו אחוז של תמיכה בציבור הדתי והמסורתי"

ח"כ אופיר סופר בריאיון ל'קול חי': "הציבור הדתי לאומי מוקיע את הממשלה הזו. שאף אחד לא ידמיין שיש לו אחוזון קטן של תמיכה בציבור שחפץ בזהות היהודית של המדינה. אני בטוח שגם מתן כהנא מודה בחדרים סגורים שחוק הגיור ורפורמת הכשרות זה לא מה שרצה לראות אלא נכנע לקואליציה ולליברמן"

אופיר סופר צילום: Hadas Parush/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: Hadas Parush/Flash90

ח"כ אופיר סופר (הציונות הדתית) שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר ותקף את התנהלות הממשלה: "זו קואליציה דורסנית. אנשים שרוממות המשפט בגרונם פועלים בניגוד לעמדת יועמ"ש הכנסת. אנשים שדיברו על דוגמא אישית – אנחנו רואים איך הם מנהלים את הקורונה ואיפה הם נמצאים".

"לצערי אנחנו מגיעים לשפל הזה שבוודאי לא מכבד את המדינה. אבל בגלל התנהלות הדורסנית של הקואליציה אנחנו כנראה בדרך לכל מיני רעיונות חלופיים, אבל שאף אחד לא ישלה את עצמו שבזה יפתרו הבעיות".

הוא נשאל על אילו רעיונות הוא מדבר, האם למשל הקמת 'ממשלת צללים' כפי שנהוג בבריטניה? "עולים כל מיני רעיונות כאלה. אני לא 'עף' על זה. אני חושב שזה חמור כשמגיעים לסיטואציה הזו אבל נראה שאין ברירה".

עוד אמר סופר: "הם שברו שיאים עם חוק החשמל. אבסורד לגמרי לראות אנשים שפעם קראו לעצמם ימין מקדמים חוקים כאלה. הורוביץ מקדם את האג'נדה שלו במשרד הבריאות, גנץ מקדם את האג'נדה שלו ונפגש עם אבו מאזן, הערבים מקדמים את שלהם. רק ימינה לא עושה את זה".

סופר המשיך: "אני חושב שגם כהנא מודה שחוק הגיור והרפורמה בכשרות זה לא מה שהוא רצה אלא הוא פועל אל פי אילוצים קואליציוניים בגלל ליברמן. זו אג'נדה הכי בוטה כנגד זהותה היהודית של המדינה".

סופר הדגיש: "הציבור הדתי לאומי מוקיע את הממשלה הזו. שאף אחד לא ידמיין שיש לו אחוזון קטן של תמיכה בציבור שחפץ בזהות היהודית של המדינה".



0 תגובות